3.3.2015

Sittenkin testiin saakka?

Pääsenköhän? Tai pääsen minä sinne verikokeeseen joka tapauksessa, kun huomisaamulle on sellainen määrätty. Mutta jos pääsisin sinne saakka ilman vuotoa, se oli jotain ihan uutta ja vielä jos ehtisin/uskaltaisin aamulla tehdä testin sitä ennen kotona. Yhdessäkään inssissä tai ensimmäisessä IVF:ssä en ole päässyt testiä tekemään, kun vuoto on aina alkanut noin päivää ennen.

Nyt olo on alavatsassa sellainen, että hetkenä minä hyvänsä...Vessaan meneminen on stressaavaa! Pelkään, että nyt tämä odotus aiheuttaa vuodon viivästymisen. Kiusallaankin alkavat vähän myöhemmin.




5 kommenttia:

  1. Minulla oli ihan mielettömät kuukautiskivut, kun olin raskaana. Olin aivan varma että jos Luge loppuisi, niin menkat alkaisi. Eli tuokaan ei ole mikään merkki mistään. :) Pitää vaan malttaa odottaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minulla oli raskaudessa etenkin menkkojen aikaan kovasti menkkakipuja ja samoin nyt kemiallisessa oli sen hetken ihan sellanen olo, että nyt alkaa hetkenä minä hyvänsä. Kemiallisessa se tunne hävisi muiden oireiden mukana ja arvasin, että kaikki ei ole ihan kunnossa. Lopulta vuoto myöhästyi sen viikon.

      Toivottavasti siellä nyt on pieni salamatkustaja kyydissä! Tsemppiä! Ja siis mahtavaa, kun olet selvinnyt testaamatta näin pitkään.

      Poista
    2. Koskaan ei ole tainnut olla maltit yhtä kortilla kuin nyt :(...Positiivista, että vielä voi vähän elätellä toiveita.

      Poista
    3. Etkö testannut aamulla kotona?

      Poista
    4. En. Testasin yöllä, kun keräsin 3. aikaan ja sain negan :(

      Poista